پس از ارسال موتور و بالاکشیدن موتور و قرار دادن در موتور خانه، نوبت به دال بتونی میرسد.پس از بالانس کابین و اتمام مراحل مکانیکی نصب نوبت به مراحل راه اندازی میرسد
در مرحله بعد نوبت به ارسال کابین و انتقال آن به چاله ای است که به اصطلاح به آن چاله آسانسور گفته می شود و آسانسور در آن قرار میگیرد.
پس از اتمام مراحل مکانیک و نصب کابین، بکسل ها، قاب وزنه، نوبت به ریختن تعداد وزنه به مقدار مناسب و بالانس کردن وزن قاب وزنه و کابین است
در کل طراحی و نصب آسانسور نیاز به بررسی های محاسبات پیچیده و نقشه کشی های دقیق دارد و تمام این موارد باید توسط افرادی مجرب و با تجربه انجام شوند. در بین شرکت های آسانسور شرکت هایی که دارای پروانه طراحی و مونتاژ از سازمان صنایع و معادن هستند به صورت قانونی مجوز طراحی و نصب آسانسور را دارند.
پس از ارسال موتور و بالاکشیدن موتور و قرار دادن در موتور خانه، نوبت به دال بتونی میرسد. دال بتونی آسانسور محلی در بالا ترین نقطه چاه میباشد . دال بتونی حد فاصل بین چاه و موتور خانه است و جایی است که موتور آسانسور روی آن قرار میگیرد بنابراین تمام وزن موتور و آسانسور بر روی آن است و استحکام آن باید توسط مهندس ناظر تایید شود.
در مرحله بعد نوبت به ارسال کابین و انتقال آن به چاله است. سپس نوبت به مرحله مکانیک میرسد. هنگامی که دال بتونی خشک شد و شاسی موتور ساخته شد، موتور را روی شاسی مربوط فیکس مینمایند و به بکسل ریزی مشغول میشوند. انتخاب تعداد و نوع بکسل بستگی به نوع موتور ندارد. سایز بکسل ها نسبت به تعداد شیار فلکه موتور و اندازه شیارها و اندازه بکسلی که روی شیارهای فلکه قرار میگیرد انتخاب میشود.
پس از اتمام مراحل مکانیک و نصب کابین، بکسل ها، قاب وزنه، نوبت به ریختن تعداد وزنه به مقدار مناسب و بالانس کردن وزن قاب وزنه و کابین به همراه نصف ظرفیت است این بدین معناست که مقدار وزنه هایی که داخل قاب وزنه قرار میگیرد باید تقریبا هم اندازه وزن کابین باشد هنگامی که نیمی از ظرفیت کابین داخل آن هستند.
پس از بالانس کابین و اتمام مراحل مکانیکی نصب نوبت به مراحل راه اندازی میرسد مراحل راه اندازی با به کار انداختن تابلو فرمان یا مغز آسانسور آغاز میشود تابلو فرمان ها مانند موتور دارای کیلوات مشخصی هستند و کیلووات تابلو علاوه بر ظرفیت تعداد توقف و…. به کیلوات موتور نیز بستگی دارد.
پس از ارسال موتور و بالاکشیدن موتور و قرار دادن در موتور خانه، نوبت به دال بتونی میرسد. دال بتونی آسانسور محلی در بالا ترین نقطه چاه میباشد . دال بتونی حد فاصل بین چاه و موتور خانه است و جایی است که موتور آسانسور روی آن قرار میگیرد بنابراین تمام وزن موتور و آسانسور بر روی آن است و استحکام آن باید توسط مهندس ناظر تایید شود.
در مرحله بعد نوبت به ارسال کابین و انتقال آن به چاله است. سپس نوبت به مرحله مکانیک میرسد. هنگامی که دال بتونی خشک شد و شاسی موتور ساخته شد، موتور را روی شاسی مربوط فیکس مینمایند و به بکسل ریزی مشغول میشوند. انتخاب تعداد و نوع بکسل بستگی به نوع موتور ندارد. سایز بکسل ها نسبت به تعداد شیار فلکه موتور و اندازه شیارها و اندازه بکسلی که روی شیارهای فلکه قرار میگیرد انتخاب میشود.
پس از اتمام مراحل مکانیک و نصب کابین، بکسل ها، قاب وزنه، نوبت به ریختن تعداد وزنه به مقدار مناسب و بالانس کردن وزن قاب وزنه و کابین به همراه نصف ظرفیت است این بدین معناست که مقدار وزنه هایی که داخل قاب وزنه قرار میگیرد باید تقریبا هم اندازه وزن کابین باشد هنگامی که نیمی از ظرفیت کابین داخل آن هستند.
پس از بالانس کابین و اتمام مراحل مکانیکی نصب نوبت به مراحل راه اندازی میرسد مراحل راه اندازی با به کار انداختن تابلو فرمان یا مغز آسانسور آغاز میشود تابلو فرمان ها مانند موتور دارای کیلوات مشخصی هستند و کیلووات تابلو علاوه بر ظرفیت تعداد توقف و…. به کیلوات موتور نیز بستگی دارد.
سپردن طراحی و نصب به شرکت هایی به غیر از شرکت های دارای پروانه طراحی و مونتاژ ممکن است هزینه ها را به مقدار کمی پایین آورد اما عواقب خوبی نخواهد داشت و ممکن است شما را مجبور به تعویض کل قطعات آسانسور و نصب مجدد نماید.
برای اطمینان از عملکرد بیوقفه آسانسور و دریافت خدمات پشتیبانی سریع و حرفهای، همین حالا با ما تماس بگیرید.
تیم اورست لیفت با خدمات حرفهای، شفاف، و قابلاعتماد، همراه با پشتیبانی ۲۴/۷ همیشه آماده خدمت رسانی به شماست.
راهاندازی آسانسور به مجموعه عملیاتی گفته میشود که پس از نصب فیزیکی اجزا، برای تنظیم، تست، ایمنسازی و تحویل نهایی آسانسور به کارفرما انجام میگیرد. این مرحله شامل تنظیمات تابلو فرمان، تست سنسورها، بررسی ایمنی و گرفتن تاییدیه نهایی است.
نصب آسانسور مربوط به مونتاژ قطعات مکانیکی و الکتریکی در محل است؛ اما راهاندازی مرحلهای تخصصی و دقیق برای اطمینان از عملکرد صحیح، ایمن و استاندارد آسانسور است. بدون راهاندازی حرفهای، آسانسور قابل بهرهبرداری نیست.
بسته به نوع آسانسور و پیچیدگی پروژه، مدت زمان راهاندازی بین ۲ تا ۵ روز کاری متغیر است. پروژههای خاص یا دارای سیستمهای پیشرفته ممکن است زمان بیشتری نیاز داشته باشند.
بله، دریافت تاییدیه سازمان استاندارد پس از راهاندازی، الزامی است. شرکت ما پس از انجام کامل فرآیند راهاندازی، هماهنگی لازم برای بازرسی نهایی و صدور گواهی استاندارد را انجام میدهد.
بله. پس از اتمام مراحل راهاندازی، آموزش کامل نحوه استفاده از آسانسور، اقدامات اضطراری و نکات ایمنی به نماینده کارفرما ارائه میشود.
بله، در صورتی که نصب آسانسور طبق اصول استاندارد انجام شده باشد، تیم فنی ما میتواند عملیات راهاندازی، تست و آمادهسازی برای اخذ تاییدیه را انجام دهد. اما پیش از پذیرش پروژه، بازدید فنی الزامی است.
در موارد خاص و اضطراری، امکان اجرای پروژههای فوری با هماهنگی قبلی و اعزام تیم تخصصی وجود دارد. جهت بررسی این موضوع، لطفاً با ما تماس بگیرید.
پس از ارسال موتور و بالاکشیدن موتور و قرار دادن در موتور خانه، نوبت به دال بتونی میرسد.پس از بالانس کابین و اتمام مراحل مکانیکی نصب نوبت به مراحل راه اندازی میرسد
در مرحله بعد نوبت به ارسال کابین و انتقال آن به چاله ای است که به اصطلاح به آن چاله آسانسور گفته می شود و آسانسور در آن قرار میگیرد.
پس از اتمام مراحل مکانیک و نصب کابین، بکسل ها، قاب وزنه، نوبت به ریختن تعداد وزنه به مقدار مناسب و بالانس کردن وزن قاب وزنه و کابین است
در کل طراحی و نصب آسانسور نیاز به بررسی های محاسبات پیچیده و نقشه کشی های دقیق دارد و تمام این موارد باید توسط افرادی مجرب و با تجربه انجام شوند. در بین شرکت های آسانسور شرکت هایی که دارای پروانه طراحی و مونتاژ از سازمان صنایع و معادن هستند به صورت قانونی مجوز طراحی و نصب آسانسور را دارند.
پس از ارسال موتور و بالاکشیدن موتور و قرار دادن در موتور خانه، نوبت به دال بتونی میرسد. دال بتونی آسانسور محلی در بالا ترین نقطه چاه میباشد . دال بتونی حد فاصل بین چاه و موتور خانه است و جایی است که موتور آسانسور روی آن قرار میگیرد بنابراین تمام وزن موتور و آسانسور بر روی آن است و استحکام آن باید توسط مهندس ناظر تایید شود.
در مرحله بعد نوبت به ارسال کابین و انتقال آن به چاله است. سپس نوبت به مرحله مکانیک میرسد. هنگامی که دال بتونی خشک شد و شاسی موتور ساخته شد، موتور را روی شاسی مربوط فیکس مینمایند و به بکسل ریزی مشغول میشوند. انتخاب تعداد و نوع بکسل بستگی به نوع موتور ندارد. سایز بکسل ها نسبت به تعداد شیار فلکه موتور و اندازه شیارها و اندازه بکسلی که روی شیارهای فلکه قرار میگیرد انتخاب میشود.
پس از اتمام مراحل مکانیک و نصب کابین، بکسل ها، قاب وزنه، نوبت به ریختن تعداد وزنه به مقدار مناسب و بالانس کردن وزن قاب وزنه و کابین به همراه نصف ظرفیت است این بدین معناست که مقدار وزنه هایی که داخل قاب وزنه قرار میگیرد باید تقریبا هم اندازه وزن کابین باشد هنگامی که نیمی از ظرفیت کابین داخل آن هستند.
پس از بالانس کابین و اتمام مراحل مکانیکی نصب نوبت به مراحل راه اندازی میرسد مراحل راه اندازی با به کار انداختن تابلو فرمان یا مغز آسانسور آغاز میشود تابلو فرمان ها مانند موتور دارای کیلوات مشخصی هستند و کیلووات تابلو علاوه بر ظرفیت تعداد توقف و…. به کیلوات موتور نیز بستگی دارد.
سپردن طراحی و نصب به شرکت هایی به غیر از شرکت های دارای پروانه طراحی و مونتاژ ممکن است هزینه ها را به مقدار کمی پایین آورد اما عواقب خوبی نخواهد داشت و ممکن است شما را مجبور به تعویض کل قطعات آسانسور و نصب مجدد نماید.
برای اطمینان از عملکرد بیوقفه آسانسور و دریافت خدمات پشتیبانی سریع و حرفهای، همین حالا با ما تماس بگیرید.
تیم اورست لیفت با خدمات حرفهای، شفاف، و قابلاعتماد، همراه با پشتیبانی ۲۴/۷ همیشه آماده خدمت رسانی به شماست.
راهاندازی آسانسور به مجموعه عملیاتی گفته میشود که پس از نصب فیزیکی اجزا، برای تنظیم، تست، ایمنسازی و تحویل نهایی آسانسور به کارفرما انجام میگیرد. این مرحله شامل تنظیمات تابلو فرمان، تست سنسورها، بررسی ایمنی و گرفتن تاییدیه نهایی است.
نصب آسانسور مربوط به مونتاژ قطعات مکانیکی و الکتریکی در محل است؛ اما راهاندازی مرحلهای تخصصی و دقیق برای اطمینان از عملکرد صحیح، ایمن و استاندارد آسانسور است. بدون راهاندازی حرفهای، آسانسور قابل بهرهبرداری نیست.
بسته به نوع آسانسور و پیچیدگی پروژه، مدت زمان راهاندازی بین ۲ تا ۵ روز کاری متغیر است. پروژههای خاص یا دارای سیستمهای پیشرفته ممکن است زمان بیشتری نیاز داشته باشند.
بله، دریافت تاییدیه سازمان استاندارد پس از راهاندازی، الزامی است. شرکت ما پس از انجام کامل فرآیند راهاندازی، هماهنگی لازم برای بازرسی نهایی و صدور گواهی استاندارد را انجام میدهد.
بله. پس از اتمام مراحل راهاندازی، آموزش کامل نحوه استفاده از آسانسور، اقدامات اضطراری و نکات ایمنی به نماینده کارفرما ارائه میشود.
بله، در صورتی که نصب آسانسور طبق اصول استاندارد انجام شده باشد، تیم فنی ما میتواند عملیات راهاندازی، تست و آمادهسازی برای اخذ تاییدیه را انجام دهد. اما پیش از پذیرش پروژه، بازدید فنی الزامی است.
در موارد خاص و اضطراری، امکان اجرای پروژههای فوری با هماهنگی قبلی و اعزام تیم تخصصی وجود دارد. جهت بررسی این موضوع، لطفاً با ما تماس بگیرید.