تعمیر و نگهداری آسانسور در اورست لیفت,تعمیر و نگهداری آسانسور در شرکت اورست لیفت

در اورست لیفت  منطبق با استانداردهای بین‌المللی با طراحی یک برنامه سفارشی  نگهداری آسانسور را به‌صورت پیش‌بینی‌شده، زمان‌بندی‌شده و علمی انجام می‌دهیم. برنامه سرویس ما طراحی‌شده تا عملکرد بهینه، مصرف انرژی کارآمد و اطمینان دائمی را برای شما فراهم نماید

خدمات اصلی تعمیر و نگهداری شرکت اورست لیفت,خدمات اصلی تعمیر و نگهداری ما

با بررسی فنی و سرویس‌های ماهانه، سه‌ماهه و سالانه، قطعات کلیدی آسانسور مانند موتور، تابلو فرمان، درب‌ها و سیستم ایمنی به‌صورت دقیق چک و بهینه‌سازی می‌شود. این روش به شکل چشمگیری بهره‌وری را بالا و خدمات ناگهانی را کاهش می‌دهد .

مطالعه مطلب بستن مطلب

در صورت تشخیص نیاز به تعمیر فنی، تیم مجرب ما با قطعات اورجینال و تجهیزات پیشرفته، تعمیر را به‌شیوه‌ای دقیق و کارآمد انجام می‌دهد. این خدمات شامل خدمات تعمیر سریع، مطمئن و برنامه‌ریزی‌شده هستند.

مطالعه مطلب بستن مطلب

پشتیبانی سیستم ما امکان پیگیری گزارشات عملکرد آسانسور، سابقه سرویس، و گزارش وضعیت تجهیزات را فراهم کرده است. شما می‌توانید تاریخچه‌ نگهداری و امور انجام‌شده را به‌راحتی استعلام و مشاهده کنید.

مطالعه مطلب بستن مطلب

قبل از اجرای سرویس، با انجام مشاوره دقیق و بررسی شرایط آسانسور، برنامه‌ای مناسب و بر اساس نیازهای ساختمان شما طراحی می‌شود. این مرحله بهترین عملکرد را تضمین میکند

مطالعه مطلب بستن مطلب

تمامی خدمات نگهداری و تعمیر همراه با گارانتی معتبر ارائه می‌شوند. مدت و محدوده گارانتی بر اساس نوع سرویس و قطعات به‌صورت شفاف اعلام می‌گردد.

مطالعه مطلب بستن مطلب

مزایای تعمیر و نگهداری شرکت اورست لیفت,مزایای تعمیر و نگهداری اورست لیفت

عملکرد مستمر و مطمئن

اجرای ساختارمند نگهداری باعث پایداری سرویس و کاهش مشکلات ناگهانی می‌شود.

کاهش هزینه‌های بلند مدت

با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی فنی، نیاز به تعمیرات پرهزینه کاهش می‌یابد.

شفافیت و قابلیت‌ پیگیری

گزارش‌گیری و سیستم نظارتی ، امکان کنترل کامل را فراهم می‌کند.

هزینه معقول و عملکرد حرفه‌ای

خدمات با کیفیت برتر جهانی با تعرفه‌ای مقرون‌به‌صرفه.

چگونه می‌توانید با ما تماس بگیرید؟,چگونه می‌توانید با اورست لیفت تماس بگیرید؟

برای اطمینان از عملکرد بی‌وقفه آسانسور و دریافت خدمات پشتیبانی سریع و حرفه‌ای، همین حالا با ما تماس بگیرید.

تیم اورست لیفت با خدمات حرفه‌ای، شفاف، و قابل‌اعتماد، همراه با پشتیبانی ۲۴/۷ همیشه آماده خدمت ‌رسانی به شماست.

آدرس ایمیل

everestlift.co@gmail.com
ارسال ایمیل

فرم آنلاین

تماس از طریق فرم در سایت
ارسال فرم

شماره تماس

021-66154792
تماس با ما

واتس آپ

09385506464
واتس آپ

سوالات متداول تعمیر و نگهداری,سوالات متداول تعمیر و نگهداری اورست لیفت

۱. چه زمانی باید سرویس دوره‌ای آسانسور را انجام دهم؟

ما برنامه‌های ماهانه، سه‌ماهه و سالانه را پیشنهاد می‌دهیم تا مطابق با نیاز ساختمان‌تان عملکرد آسانسور حفظ شود.

۲. هزینه خدمات چگونه محاسبه می‌شود؟

آماده‌سازی پیشنهاد براساس نوع آسانسور، تعداد طبقات و میزان استفاده پس از بازدید فنی انجام می‌شود.

۳. آیا پشتیبانی در شرایط اضطراری فراهم است؟

بله، تیم فنی اورست لیفت در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده ارائه پشتیبانی است.

۴. وضعیت سرویس‌های پیشین کجا قابل مشاهده است؟

شما از طریق تماس با پشتیبانی می‌توانید گزارش سابقه سرویس، توصیه‌های فنی و زمان‌بندی بعدی را مشاهده کنید.

۵. آیا خدمات در ایام تعطیل نیز ارائه می‌شود؟

بله، سرویس و پاسخگویی در تمام ساعات هفته و تعطیلات رسمی ارائه می‌شود.

۶. مدت زمان گارانتی خدمات چقدر است؟

گارانتی بر اساس نوع خدمات تعریف می‌شود؛ اطلاعات دقیق در گزارش نهایی خدمت درج خواهد شد.

تعمیر و نگهداری آسانسور در اورست لیفت,تعمیر و نگهداری آسانسور در شرکت اورست لیفت

در اورست لیفت  منطبق با استانداردهای بین‌المللی با طراحی یک برنامه سفارشی  نگهداری آسانسور را به‌صورت پیش‌بینی‌شده، زمان‌بندی‌شده و علمی انجام می‌دهیم. برنامه سرویس ما طراحی‌شده تا عملکرد بهینه، مصرف انرژی کارآمد و اطمینان دائمی را برای شما فراهم نماید

خدمات اصلی تعمیر و نگهداری شرکت اورست لیفت,خدمات اصلی تعمیر و نگهداری ما

با بررسی فنی و سرویس‌های ماهانه، سه‌ماهه و سالانه، قطعات کلیدی آسانسور مانند موتور، تابلو فرمان، درب‌ها و سیستم ایمنی به‌صورت دقیق چک و بهینه‌سازی می‌شود. این روش به شکل چشمگیری بهره‌وری را بالا و خدمات ناگهانی را کاهش می‌دهد .

مطالعه مطلب بستن مطلب

در صورت تشخیص نیاز به تعمیر فنی، تیم مجرب ما با قطعات اورجینال و تجهیزات پیشرفته، تعمیر را به‌شیوه‌ای دقیق و کارآمد انجام می‌دهد. این خدمات شامل خدمات تعمیر سریع، مطمئن و برنامه‌ریزی‌شده هستند.

مطالعه مطلب بستن مطلب

پشتیبانی سیستم ما امکان پیگیری گزارشات عملکرد آسانسور، سابقه سرویس، و گزارش وضعیت تجهیزات را فراهم کرده است. شما می‌توانید تاریخچه‌ نگهداری و امور انجام‌شده را به‌راحتی استعلام و مشاهده کنید.

مطالعه مطلب بستن مطلب

قبل از اجرای سرویس، با انجام مشاوره دقیق و بررسی شرایط آسانسور، برنامه‌ای مناسب و بر اساس نیازهای ساختمان شما طراحی می‌شود. این مرحله بهترین عملکرد را تضمین میکند

مطالعه مطلب بستن مطلب

تمامی خدمات نگهداری و تعمیر همراه با گارانتی معتبر ارائه می‌شوند. مدت و محدوده گارانتی بر اساس نوع سرویس و قطعات به‌صورت شفاف اعلام می‌گردد.

مطالعه مطلب بستن مطلب

مزایای تعمیر و نگهداری شرکت اورست لیفت, مزایای تعمیر و نگهداری اورست لیفت

عملکرد مستمر و مطمئن

اجرای ساختارمند نگهداری باعث پایداری سرویس و کاهش مشکلات ناگهانی می‌شود.

کاهش هزینه‌های بلند مدت

با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی فنی، نیاز به تعمیرات پرهزینه کاهش می‌یابد.

شفافیت و قابلیت‌ پیگیری

گزارش‌گیری و سیستم نظارتی ، امکان کنترل کامل را فراهم می‌کند.

هزینه معقول و عملکرد حرفه‌ای

خدمات با کیفیت برتر جهانی با تعرفه‌ای مقرون‌ به‌ صرفه.

چگونه می‌توانید با ما تماس بگیرید؟,چگونه می‌توانید با اورست لیفت تماس بگیرید؟

برای اطمینان از عملکرد بی‌وقفه آسانسور و دریافت خدمات پشتیبانی سریع و حرفه‌ای، همین حالا با ما تماس بگیرید.

تیم اورست لیفت با خدمات حرفه‌ای، شفاف، و قابل‌اعتماد، همراه با پشتیبانی ۲۴/۷ همیشه آماده خدمت ‌رسانی به شماست.

آدرس ایمیل

everestlift.co@gmail.com
ارسال ایمیل

فرم آنلاین

تماس از طریق فرم تماس در سایت
ارسال فرم

شماره تماس

021-66154792
تماس با ما

واتس آپ

09385506464
واتس آپ

سوالات متداول تعمیر و نگهداری,سوالات متداول تعمیر و نگهداری اورست لیفت

۱. چه زمانی باید سرویس دوره‌ای آسانسور را انجام دهم؟

ما برنامه‌های ماهانه، سه‌ماهه و سالانه را پیشنهاد می‌دهیم تا مطابق با نیاز ساختمان‌تان عملکرد آسانسور حفظ شود.

۲. هزینه خدمات چگونه محاسبه می‌شود؟

آماده‌سازی پیشنهاد براساس نوع آسانسور، تعداد طبقات و میزان استفاده پس از بازدید فنی انجام می‌شود.

۳. آیا پشتیبانی در شرایط اضطراری فراهم است؟

بله، تیم فنی اورست لیفت در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده ارائه پشتیبانی است.

۴. وضعیت سرویس‌های پیشین کجا قابل مشاهده است؟

شما از طریق تماس با پشتیبانی می‌توانید گزارش سابقه سرویس، توصیه‌های فنی و زمان‌بندی بعدی را مشاهده کنید.

۵. آیا خدمات در ایام تعطیل نیز ارائه می‌شود؟

بله، سرویس و پاسخگویی در تمام ساعات هفته و تعطیلات رسمی ارائه می‌شود.

۶. مدت زمان گارانتی خدمات چقدر است؟

گارانتی بر اساس نوع خدمات تعریف می‌شود؛ اطلاعات دقیق در گزارش نهایی خدمت درج خواهد شد.